تزیین, راهنمای خرید بهتر, مبلمان, مطالب جالب دکوراسیون

انواع میزها‌، نیازهای متفاوتی را رفع می‌کنند

میز نهارخوری DTB87

میزها سطوحی پایه‌دار هستند که در اندازه‌ها، جنس‌ها، شکل و فرم و کاربری‌های متفاوتی ساخته و تولید می‌شوند.

از این نظر نیز نیازهای متفاوتی را بسته به نوع کاربردشان مدنظر مرتفع می‌نمایند.

برای توضیح بهتر مثلا میزهای تحریر قرار است در شکل و ابعادی طراحی گردد که برای نشستن و مطالعه یا کار با لب تاپ و کامپیوتر را آسان نماید. فرد اشراف مناسبی بر کتاب یا لب تاپش داشته باشد و با گذشت زمان دچار کسالت و خستگی زودهنگام نگردد.

بهرحال اگرچه که روی سطح زمین هم می‌توان این امور را انجام داد اما از لحاظ جلوگیری از خستگی زودرس ناشی از خم شدن و نیز قرارگیری ستون مهره‌ها و گردن در حالت غیر نرمال مقرر است در جهت سلامت جسمانی و روانی فرد را کمک نمایند و بهره‌وری و عملکرد را افزایش دهد.

میز تحریر SDJ345
میز تحریر SDJ146
میز گیمینگ SDJ438 دارای جای کیس و کشو و ویترین و قفسه دار که به عنوان میز تحریر، کامپیوتر، لپ تاپ و میز بازی های رایانه ای در کنار سرویس خواب قرار می‌گیرد.

چه کسی مشخص می‌کند که ابعاد، مدل و کاربرد یک میز چگونه باشد؟

اینکه کدام میز برای چه کاربردی مناسب است سالها طی تولید این محصولات و با مطالعات گسترده روی تاثیر عوامل مختلف مربوط به آن (ابعاد، رنگ، طرح و ...) روی سلامتی جسم و روح فرد در نهایت به صورت استانداردهای ارگونومیک جمع‌آوری شده‌اند.

به عبارتی امروزه با دانشی که بدست آمده به عنوان مثال می‌دانیم میزان مناسب و سلامت ارتفاع این وسیله برای میزهای نهارخوری به چه میزان است و یا در مورد میزهای مدیریتی یا میز خیاطی ابعاد و طراحی میز چگونه باید باشد.

ست میز نهارخوری DTB93
ست میز نهارخوری DTB104، از جنس چوب طبیعی راش، قابلیت ساخت در سه مدل 4 و 6 و 8 نفره، دارای تنوع در جنس رویه و نیز امکان انتخاب رنگبندی رویه و چوب.
ست میز نهارخوری DTA111، از جنس چوب روس سندبلانس، 4 نفره، دارای تنوع در رنگبندی بنا به نظر خریدار، محصولی از شرکت چوب رنگ اخوان است.

انواع میزهای دکوراسیون خانگی، اداری، تجاری، تفریحی و فضای باز (مشخصات و لیست قیمت)

در هر کدام از دسته‌بندی‌های اداری، خانگی، تفریحی و فضای باز انواع مختلفی از میزها قرار دارند که بسته به نیازی که رفع می‌کنند در طراحی‌ها و ابعاد متفاوتی ساخته می‌شوند. در زیر این مجموعه را بصورت  تفکیک شده برای شما خواهیم آورد. 

میزهای خانگی

با کلیک روی هر مدل می‌توانید کلیه محصولات آن دسته را مشاهده و به توضیحات و لیست قیمت آنها دسترسی داشته باشید.

میزهای اداری 

 روی مدل مدنظرتان کلیک نمایید تا کلیه محصولات آن دسته، توضیحات و لیست قیمت آنها را مشاهده نمایید.

میزهای فضای تجاری، باز و تفریحی

روی هر مدل دلخواه کلیک کرده تا ضمن دسترسی به همه محصولات آن دسته، توضیحات و لیست قیمت آنها را نیز مشاهده نمایید.

لمپاف تولیدکننده انواع میزهای سفارشی و شخصی‌سازی

از آنجایی که مجموعه بزرگ لمپاف سال‌هاست که در صنعت دکوراسیون فعالیت می‌نماید در زمینه تولید محصولات میز و صندلی امکانات متعددی را در شرکت لحاظ نموده است. یکی از این موارد، تولید انواع میز بر اساس نیاز و مدل موردپسند مشتری است.

چرا که بهرحال هر میزی در کنار کاربرد اصلی خود می‌تواند بصورت چندمنظوره و یا دارای امکانات متعدد یا متفاوت متناسب با نیازهای منحصربفرد هر شخص، مورد استفاده قرار گیرد. به عبارتی یک میز آرایش می‌تواند دارای آینه‌ای مخفی باشد که پس از استفاده به عنوان میز تحریر نیز از آن بهره ببرید.

یا میز ناخن یا خیاطی شما به گونه‌ای طراحی گردد که با توجه به چپ دست یا راست دست بودن شما کمد و کشوهای آن در طرف دلخواه شما قرار بگیرد یا از تعداد کشوی بیشتری نسبت به کمد برخوردار باشد یا کشوها و کمدها روی سطح میز یا زیر آن قرار بگیرند.

بهرحال از آنجایی که سلایق و نظرات و نیز نیارهای افراد مختلف متفاوت است از این جهت با هدف احترام به سلایق این امکان برای مشتریان فراهم آمده است که یا در طرح‌های موجود در فروشگاه اینترنتی لمپاف تغییرات مدنظر را به وجود آوردند و یا از صفر تا صد محصول را طبق مدل مدنظر خود برای تولید سفارشی، ثبت نمایند.

جهت مشاوره رایگان و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تخصصی ما در دفتر مرکزی فروش لمپاف از طریق مسیرهای ارتباطی ذکر شده در صفحه سفارشی‌سازی وبسایت در تماس باشید.

دیدگاهی در مورد “انواع میزها‌، نیازهای متفاوتی را رفع می‌کنند

  1. سامان گفت:

    چه تنوعی احسنت

  2. محمدرضا افسری گفت:

    بین میز کامپیوتر و گیمینگ موندم. من بازی نمیکنم اما قیافه میز گیمینگ خیلی جذاااااابه لعنتی

    1. کاشانی گفت:

      میز گیمینگ لزوما برای بازی کردن نیست و خیلی از افراد برای کاربری‌های دیگری از جمله مهندسی ، مدیریتی ، تریدینگ و … استفاده میکنن. در لمپاف میتونید با سفارشی سازی محصول، یک محصول نهایی مطابق با سلیقه و نیازتون داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *