راهنمای خرید بهتر

چرا کلیه لوازم دکوراسیون خانگی، اداری، تجاری و فضای باز را از لمپاف بخریم؟

مجموعه دکوراسیون خانگی، اداری، تجاری، فضای باز و ویلایی لمپاف

فهرست مطالب جهت درک سریع متن و دسترسی آسان

خرید از لمپاف چه مزایایی دارد؟

یکی از مهمترین اهداف و چشم‌اندازهای مجموعه دکوراسیون لمپاف، خرید با کیفیت برای همه اقشار جامعه است. لمپاف با قرار دادن این موضوع در اولویت مسئولیت‌های حرفه‌ای و اجتماعی خود همواره سعی داشته راهی برای خرید با آرامش و بدون نگرانی‌ و دغدغه‌های مالی برای هموطنان خود داشته باشد.

طی سال‌ها، در ارتباط با اسباب و وسایل دکوراسیون داخلی، اداری، تجاری و فضای باز، گام‌های موثر برداشته‌ایم که اطمینان بلندمدت مشتریان وفادارمان، ما را در این زمینه بیشتر نیز مسئول نموده است و با اتکا به این اعتماد سعی داشته‌ایم مسیر را بیشتر هموار و در جهت رفع دغدغه‌های اصلی مشتریانمان نماییم.

در ادامه 9 دلیل و مزیت خرید از مجموعه بزرگ دکوراسیون لمپاف را می‌خوانیم.

1. جدیدترین لوازم دکوراسیون را بدون واسطه و از تولیدکننده حرفه‌ای تهیه نمایید

لمپاف یک شرکت تولیدکننده در زمینه دکوراسیون فضای داخلی خانه، اداری، تجاری، ویلایی و فضای باز است که دفتر مرکزی فروش آن در تهران فعال است. از آنجایی که جامعه هدف مجموعه ما در سراسر کشور گسترده شده و فروش و ارسال ما برای همه هموطنانمان در ایران است، برای احترام و پوشش انواع سلایق با برندهای زیادی بصورت نمایندگی نیز فعالیت می‌نماییم.

از این جهت می‌توان گفت تقریبا همه سلیقه‌ها و سبک‌ها را در بین لوازم لمپاف می‌توانید مشاهده نمایید.

لمپاف با هدف حذف واسطه و نیز هزینه‌های فروشگاهی و نمایشگاهی برای رسیدن کالای با درجه کیفیت عالی و با قیمت بسیار مناسب به دست مشتری، امکان خرید اینترنتی را با تمرکز روی فروش در فضای مجازی برای هموطنانمان در سراسر کشور عزیزمان ایران فراهم نموده است.

لوازم دکوراسیون خانگی لمپاف

2. تضمین عدم مغایرت محصول (محصولات کاملا مطابق با مدل درخواستی بدستتان می‌رسد)

از آنجایی که خرید بدون دغدغه و با خیال راحت از لمپاف، یکی از اهداف ما در راستای جلب رضایت همه جانبه مشتری است. سعی بر آن داشته ایم تا همواره در این مسیر  با در نظر گرفتن نگرانی‌های مشتریانمان در جهت رفع آنها گام برداریم.

یکی از عوامل استرس زا برای خریدار این است که محصول با چیزی که بصورت اینترنتی سفارش داده مغایرت داشته باشد، که لمپاف در این باره تضمین عدم مغایرت محصول را برای همه خریدارانش دارد.

لوازم دکوراسیون اداری لمپاف

3. سفارشی‌سازی گزینه‌ای برای خرید ارزان و بصرفه انواع لوازم چوبی و فلزی دکوراسیون  

اگرچه شاید در ابتدا به نظر شدنی نیاید. چرا که بهرحال قیمت‌ها بالا می‌روند و تورم در حال دویدن است، اما سعی کرده‌ایم با خدماتی چون اضافه نمودن بخش شخصی‌سازی در مجموعه بزرگ لمپاف، محصول موردنظرتان را با توجه به بودجه، مدل موردنظر و سایر عوامل به نحوی آماده نماییم که بتوانید وسیله‌ای دلخواه و مطابق میلتان را با صرف هزینه مدنظرتان داشته باشید.

برای این مهم می‌توانید از طرق مختلف نیز اقدام نمایید. به عنوان مثال:

1. در صورتی که ایده‌ای از محصول یا محصولات موردنظرتان مدنظر دارید آن را با کارشناسان ما در میان بگذارید

2. ساخت محصول از روی عکس ژورنالی و یا تصویری که مدنظر شماست

3. رسیدن به یک محصول با مشورت با کارشناسان متخصص دکوراسیون داخلی لمپاف


امکان سفارشی سازی محصولات در لمپاف. هر طرحی که بخواهید برای شما میسازیم

4. مشاوره رایگان خرید و چیدمان لوازم دکوراسیون داخلی

در صورتی که برای چیدمان و خرید یا سفارشی‌سازی محصولاتتان نیاز به مشاوره داشته باشید، می‌توانید از امکان مشاوره رایگان با کارشناسان تخصصی لمپاف در دفتر مرکزی فروش استفاده نمایید. 

 5. خرید با تضمین بالاترین کیفیت مواد اولیه و تولید در بازار

همانطور که در ابتدا نیز در مورد اهداف لمپاف ذکر شد، کیفیت از جمله مواردی است که لمپاف همواره خود را ملزم به تعهد به آن می‌داند و در این زمینه می‌توانیم ادعا نماییم که همواره بهترین کیفیت را در مواد اولیه و محصولات تولید شده شرکت و نیز مجموعه‌هایی که با آنها به عنوان نمایندگی همکاری می‌نماییم، در نظر داشته‌ایم.

لوازم دکوراسیون تجاری لمپاف

6. امکان خرید بصورت اقساطی

یکی دیگر از امکاناتی که لمپاف با هدف خرید محصول با کیفیت بالا، با امکان پرداخت هزینه در طولانی مدت برای مشتریان خود فراهم آورده است، امکان اخد وام است.

در این مسیر با دریافت وام از ازکی وام (شرکتی که لمپاف در این زمینه با آن همکاری می‌نماید) طی مراحل ساده‌ای که در صفحه خرید اقساطی آورده شده است. به راحتی می‌توانید از انواع محصولات داخل فروشگاه خرید داشته باشید و به صورت اقساطی هزینه محصول را پرداخت نمایید.

خرید اقساطی دو مزیت عمده دارد، ابتدا اینکه محصول موردنظر خودتان و نیز محصولی که از کیفیت خوبی برخوردار است را تهیه می‌نمایید و در وهله دوم با توجه به تورم موجود در بازار کالا از این موضوع نیز گذر بهتری خواهید داشت.

چرا که محصول موردنظر خود را در زمان نیاز خرید کرده‌اید و انتظار برای پس انداز هزینه محصول شما را از داشتن آن در آینده نیز محروم نمی نماید. چرا که متاسفانه تعلل در بازار امروز امکان خرید برای بعد از پس انداز پول را از فرد می‌گیرد.

7. خرید اینترنتی، امکانی برای تهیه محصولات از هر کجای سرزمین ایران 

 همانطور که در ابتدا اشاره شد از آنجایی که لمپاف امکان خرید را روی بستر اینترنت برای دسترسی بهتر، قیمت پایین‌تر و کیفیت بالا امکانپذیر نموده، از هر منطقه‌ای که در سراسر کشورمان ایران قرار دارید می‌توانید با خیالی آسوده نسبت به خرید محصولات موردنظرتان اقدام نمایید.

8. ارسال رایگان و ضمانت سلامت کالا برای مناطق 22 گانه تهران

یکی از امکاناتی که لمپاف در حال حاضر بدلیل استقرار دفتر مرکزی فروش و نیز بخش باربری لمپاف در تهران برای مشتریان تهرانی در نظر گرفته است، تضمین تحویل محصول مدنظرتان توسط بخش باربری‌ شرکت لمپاف تا درب منزل، بصورت رایگان می‌باشد.

برای مناطق خارج از محدوده 22 گانه شهر تهران و نیز ساکنین سایر استان‌های میهن عزیزمان نیز هزینه باربری بر عهده مشتری خواهد بود.

لوازم دکوراسیون فضای باز و ویلایی

9. شخصی‌سازی، امکانی برای اعمال تغییرات مد نظرتان در محصول انتخابی 

یکی از امکانات دیگری که در کنار سفارشی سازی، برای مشتریان لمپاف وجود دارد امکان شخصی‌سازی محصول است. شما وسیله‌ای را از سایت انتخاب می‌کنید و با توجه به سلیقه، فضا و محل قرارگیری آن و سبک چیدمانتان، آن محصول را از نظر رنگ، ابعاد و حتی طراحی تغییر می‌دهید.

این مورد برای بسیاری از محصولات موجود در لمپاف امکانپذیر است.

به نحوی که حتی بخشی برای سفارش شخصی تشک در لمپاف موجود است که تمامی لایه‌ها، ابعاد و ارتفاع آن را می‌توانید بسته به سلیقه و نیاز فردی، انتخاب و سفارش نمایید.

د

راه‌های تماس با دفتر مرکزی فروش لمپاف را می‌دانید؟

به جهت سهولت در ارتباط با لمپاف، برای مشتریان عزیزمان، راه‌های مختلفی از طریق تماس اینترنتی، تلفنی و نیز نوشتاری (چت در اپلیکیشن‌های نامبرده) فراهم گردیده است. با کلیک روی لینک

"صفحه تماس" به هر طریقی که آسان‌تر است با کارشناسان ما در تماس باشید.

1 نظر در “چرا کلیه لوازم دکوراسیون خانگی، اداری، تجاری و فضای باز را از لمپاف بخریم؟

  1. سامان گفت:

    احسنت به این مجموعه. خدا یار و نگهدارتان باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *