راهنمای خرید بهتر

۷ مرحله انتخاب میز ناخن استاندارد

میز کاشت ناخن

تامین تجهیزات مناسب هر شغل، تضمین ایمنی و بالابردن کیفیت کار:

فهرست عناوین مقاله‌ای که پیش روی شماست

امروزه لاین‌های زیادی در آرایشگاه‌ها وجود دارند که هر کدام ابزار و وسایل مختص خود را می‌طلبند. آرایشگری در هر شاخه‌اش نیازمند وقت بسیاری برای مشتری است. از این جهت ضروری است اسباب و وسایل به تناسب و با توجه به نیازی که رفع می‌کند برای هر بخش آن به دقت انتخاب شوند. این موضوع برای هر دو طرف آرایشگر و مشتری موجبات آرامش، سلامتی، راحتی و انجام بهتر کار است.

یکسری از بخش‌های شغل آرایشگری در کنار تمرکز و نیاز به گذاشتن وقت طولانی، به صورت نشسته و در موقعیت خمیده سر و گردن و کمر انجام می‌گیرند و مقرر است که بصورت تکرارشونده روزها و هفته‌ها و ... در همین حالت انجام شوند. از جمله این بخش‌ها می‌توان به لاین‌های ناخن اشاره کرد. کاری جذاب و در عین حال پر مخاطره از لحاظ سلامت تنفسی و ستون فقرات. 

از آن جایی که اولین و مهمترین موردی که قبل از شروع هر کاری به آن توصیه می‌شود رعایت مواردی با عنوان نکات ایمنی است. این عوامل قرار است سلامتی فرد را تامین کنند تا افراد در حین کار آسیبی نبینند.

تهیه تجهیزات مناسب و استاندارد از جمله مواردی است که در همین راستا عمل می‌کنند و قرار است موجبات سلامتی آرایشگر و نیز کسی که کار برایش انجام، می‌شود را فراهم آورند.

میز کاشت ناخن BshJ114 با 3 کشو و یک کمد جادار دوطبقه و 4 قفسه روی میز و یک کشوی بدون درب در قسمت زیر سطح میز، مناسب برای سالن‌های آرایشگاه و ... می‌باشد.

چرا تهیه میز ناخن استاندارد، برای لاین ناخن آرایشگاه و هر ناخن کاری ضروری است؟

 از جمله وسایلی که در لاین ناخن جز ضروریات این کار به حساب می‌آید، تهیه میز مناسب است.

لاین ناخن این روزها یکی از بخش‌های پر رفت و آمد و پرمشتری در هر آرایشگاهی به حساب می‌آید. این قسمت به واسطه کارهای مختلفی که از کاشت، ریمو، ترمیم، لمینت، پولیش و ... وقت زیادی را از ارباب رجوع و ناخن کار می‌گیرد.

همان طور که در بالا ذکر شد یکسری از کارهای این حرفه، از نظر سلامتی آسیب پذیرند، که کار ناخن یکی از همان موارد است.

سر و گردن و ستون فقرات در موقعیتی خمیده دقایق طولانی در همین وضعیت باقی می‌مانند و چنانچه فرد روی زمین و یا صندلی نشسته باشد و یا روی میزی با ارتفاع نامناسب و غیر استاندارد کار انجام دهد، سلامت جسمانی وی درگیر خواهد بود.

ضمن آن که به واسطه کلافگی، عدم تمرکز و خستگی زودرس حین کار، کیفیت کار ارائه شده را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 این مقدمات با هدف اشاره به ضرورت توجه به سلامتی و ایمنی حین انجام کار و تامین ابزارهای استاندارد ذکر شد. حال سراغ نکات و مشخصاتی که حین تهیه و خرید یک میز ناخن استاندارد بایستی به آن توجه نمود می‌رویم.

در مورد تجهیزاتی از این دست  که برای مشاغل تدارک دیده می‌شوند، ذکر کلمه استاندارد به معنی رعایت و دقت به تمامی جوانب آن شغل برای ایجاد همان مواردی است (سلامتی، ایمنی، ایجاد تمرکز و راحتی) که گفته شد.

میز کاشت ناخن BShJ109

7 مشخصه مورد توجه در انتخاب میز مانیکور استاندارد:

 میز مانیکور چنانچه به صورت استاندارد تولید شده باشد و با رعایت و دقت در نکاتی که در ادامه ذکر می‌گردد تهیه شود

اهدافی که در مورد آن ذکر شد را کاملا پوشش می‌دهد. ضمن اینکه استانداردهای یک میز ناخن کاملا با منظور رفع

نیازهای یک ناخن کار، در نظر گرفته شده اند. 

1- فضای مرتبط با لاین ناخن در آرایشگاه

در انتخاب میز ناخن به مساحت فضای قرارگیری آن دقت کنید. واضح است که هر چه میزان فضای بیشتری داشته باشید می‌توانید میزهای متفاوتی نیز خریداری کنید. متفاوت از نظر سراسری بودن و یا تک نفره بودن میز که با در نظر گرفتن این فاکتور ممکن می‌شود.

2- سبک چیدمان آرایشگاه

اینکه سبک دکوراسیون آرایشگاه چه باشد، در انتخاب میز شما مهم است. آرامش بصری و روانی یک فضا از هماهنگی و هم‌خوانی تک تک اجزای آن به وجود می‌آید. بسته به سبک محیط آرایشگاه میز مناسبتان (رنگ و مدل آن) را تهیه نمایید. 

3- ابعاد میز ناخن

ابعاد (طول و عرض و ارتفاع) میزهای ناخن با میزهای دیگر کاملا متفاوت است. از آن جایی که این میز قرار است دوطرفه بوده و فراهم‌کننده آسایش برای مشتری و آرامش و تمرکز و جلوگیری از ناراحتی و درد در ناحیه ستون فقرات ناخن کار شود، به نحوی تولید می‌شوند که فرد با اشراف کامل و در وضعیت مناسب به کار بپردازد.

این میزها با طول‌های متفاوت در عرض استاندارد بین ۴۵ تا 50 سانتی‌متر و ارتفاع ۱۱۵ سانتی متر (ارتفاع میز بسته به جثه فرد، نوع صندلی مورداستفاده و ... می‌تواند متغیر باشد) تولید می‌گردند. همچنین دوطرفه بودن آن باعث می‌شود که هر دو نفر (ناخن کار و مشتری) به راحتی در دو سمت میز قرار بگیرند و اذیت و تداخلی در حین کار به وجود نیاید.

به عبارت بهتر پاهای آرایشگر و مشتری در موقعیت راحت و با فاصله مناسبی از هم دیگر قرار می‌گیرند (میز ناخن در قسمت قرارگیری پاهای ناخن کار و آرایشگر باز می‌باشد).

 4- کشوها، قفسه‌ها و کمدهای میز

بنا به حجم و تعداد وسایلتان مدلی که با آن راحت‌تر هستید را انتخاب نمایید (با کشو راحتید و یا کمد یا قفسه؟ یا همه اینها؟ و آیا اگر با همه آنها راحتید تعداد بیشتری کشو پسند شماست یا تعداد بیشتری کمد و قفسه؟)

 5- سیم کشی میز ناخن

به جز مدل و ابعاد میز ناخن، یکی از تفاوت‌های دیگر میزهای ناخن با میزهای دیگر داشتن سیم‌کشی در درون آن‌هاست. این فضای قرارگیری پریز موجب راحتی در استفاده از دستگاه‌هایی می‌شود (دستگاه یو وی، سوهان برقی) که حین کار به آنها احتیاج دارید. سیم‌کشی میز از ایجاد مزاحمت و درهم تنیده شدن سیم‌ها و یا گیر کردن دست‌ها و پاها به سیم و سه راهی‌ها در هنگام کار جلوگیری به عمل می‌آورد. 

6- جنس میز و یراق آلات

میزهای مانیکور با جنس‌های متفاوتی از چوب، ام دی اف، ام دی اف‌های روکش‌دار و... ساخته می‌شوند. در انتخاب جنس آن به اینکه راحت تمیز گردد، نسبت به آب، مواد شیمیایی و خراش  مقاوم باشد توجه داشته باشید. از جنس‌های مقاوم نسبت موارد گفته شده می‌توان به جنس ام دی اف با روکش‌های ملامینه و هایگلاس اشاره کرد.

همچنین اگر میز شما کمد و کشو دارد و به عبارتی از یراق آلات در آن استفاده شده است ، توجه به کیفیت لولاها و دستگیره‌ها و ... نیز بسیار مهم‌اند. به جنس این مهم و نیز ضدزنگ بودن آنها نیز دقت داشته باشید. 

7- توجه به قابلیت جابجایی میز (پایه‌های ثابت و یا متحرک)

چنانچه جابجایی راحت میز برای شما مهم باشد می‌توانید از مدل‌هایی استفاده کنید که پایه‌های چرخدار (متحرک)  دارند. این پایه‌ها در کنار جابحایی آسان، امکان حمل راحت و نیز تمیزی آسان فضای ارایشگاه را ممکن می‌کنند. بهرحال چه پایه‌های میزتان چرخدار باشد و یا غیرمتحرک، به نوع پایه و کیفیت و استحکام آن‌ها نیز توجه کنید.

میز کاشت ناخن BShJ112

لمپاف از نیاز و سلایق افراد مختلف آگاه است و با  هدف احترام به این تفاوت‌ها، امکان مشاوره تخصصی و نیز سفارشی سازی محصولات را، سالهاست در دستور کار خود دارد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *