مطالب جالب دکوراسیون

میز بار خانگی، دکوراتیو یا کاربردی؟

میز بار BTJ176 دارای دو کمد جادار در بالا و پایین، سقف قابلیت گیلاس چینی داشته و قسمت زیر اپن نیز فضای قرار گرفتن وسایل تزئینی یا مرتبط را دارد.

میز بار در چه محلی استفاده می‌شود؟ کافی‌شاپ، رستوران، هتل و یا منازل؟

شاید بد نباشد که قبل از تعریف این مدل از میزها و بررسی جوانب آن، ابتدا در مورد محل‌های استفاده از آن بگوییم. از زمانی که افراد با مراجعه به کافی‌شاپ‌ها و یا هتل‌ها در جلوی این میزهای بار برای صرف نوشیدنی یا غذا جمع می‌شدند مدت زیادی گذشته است.

میزهای بار سال‌هاست که دیگر فقط مختص به رستوران‌ها، سالن و یا باغ‌های مراسم، هتل‌ها و یا کافه‌ها نیستند و جزیی از دکوراسیون و چیدمان منازل نیز به حساب می‌آیند و صد البته دکوری زیبا و در عین حال بسیار کاربردی‌اند!

با این مقدمه کوتاه، سراغ باقی ماجرا برویم.

میز بار چیست و چرا میز بار خانگی بخریم؟

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به ایجاد فضای مخصوص برای هر فعالیتی در داخل منزل، اهمیت قایلید باید گفت این میزها نیز به احتمال زیاد به لحاظ نمای شکیل و کاربردشان برای شما دلربایی خواهند کرد.

چرا که همانطور که ذکر شد هم جلوه‌گری زیبایی دارند و دکور منزل را خاص و یونیک می‌کنند و نیز با ایجاد فضایی گرم و صمیمی و با توجه به کاربردی که دارند (محلی برای سرو نوشیدنی) قرار است در طولانی مدت تلقین حال خوب را نیز برایتان به عهده بگیرند. به عبارتی هر هنگام که به آن نگاه کنید ذهنتان حال خوش دورهمی و صرف یک نوشیدنی گوارا و دلچسب را برایتان زنده می‌کند.

بهترین میز بار کدام است؟ (تزئینی یا کنار سالنی، ایستاده، توکار، کنسولی و ...)

بهترین میز بار را کاربردی که شما از آن انتظار دارید و نیز سبک چیدمانتان تعیین می‌کند. چه کاربردی؟ از آنجایی که نقش اصلی میزهای بار ایجاد محلی برای صرف نوشیدنی و غذاهای فستفودی است، اینکه شما چه نقش‌های دیگری نیز از آن انتظار داشته باشید و محل قرار دادن آن از چه مساحت و سبکی پیروی می‌نماید، می‌تواند در تعیین ابعاد، طراحی، جنس و رنگ آن اثرگذار باشد.

بعبارتی می‌توانید فقط از آن بعنوان محلی برای دور هم نشستن و تناول غذاهای آماده نیز بهره ببرید. همچنین می‌توانند فضایی برای کاربردهای دیگری از جمله میز نهارخوری کمکی یا دوم شما در منزل باشند و یا میز سلف سرویس شما در مهمانی‌ها باشند. فضاهای مختلف را از هم جدا کنند و یا فضایی مانند زیرپله‌ها را برایتان به زیبایی قابل کاربرد و پر کنند.

البته ارتفاع این میزها نسبت به میزهای نهارخوری بلندتر است و اگر بخواهید در اطراف آن از صندلی نیز استفاده کنید بایستی صندلی‌های اپن را برای دور و یا یکطرفه چینی آن بکار بگیرید. در ادامه سایر کاربردهای این میز را بطور دسته‌بندی خواهیم آورد.

کاربرد و محل قرارگیری میزهای بار (آشپزخانه، پذیرایی، تراس، زیر پله و ... )

اگر مقاله کابینت‌های تک موجود در سایت ما را خوانده باشید، می‌توان گفت که میزهای بار تا حد زیادی کاربردهایی که برای کابینت‌های تک شمرده شد را نیز در کنار ویژگی و کارایی اصلی خود می‌توانند داشته باشند.

به عبارتی از آنجایی که میزهای بار نیز در ابعاد و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند، بسته به مدلشان می‌توانند به عنوان دکوری در نشیمن و یا ورودی منزل، پارتیشن (جداکننده فضاهای موردنظرتان از هم مانند جداسازی نشیمن و نهارخوری)، میز نهارخوری اصلی و یا کمکی، میز سلف سرویس، میز اپن آشپزخانه و یا جزیره و نیز کنسول در قسمت‌های موردنظرتان در خانه استفاده گردند.

در مدلهای چرخ‌دار یا کالسکه ای (تزیینی و یا کنار سالنی نیز نامیده می‌شوند) نیز این میزها می‌توانند دکور جذاب در کنار مبلمان نشیمن باشند و همچنین در صورت استفاده، نوشیدنی، ظروف و سایر خوراکی‌های مدنظر را برایتان به اتاق‌ها، حیاط، تراس و ... حمل نمایند.

شاید با توجه به کاربردهای تقریبا یکسانی که برای کابینت‌های تک و میزهای بار برشمرده شد این سوال پیش بیاید که این دو چه تفاوت مهمی با هم دارند؟

تفاوت کابینت تک و میزهای بار

کابینت‌های تک و میزهای بار هر دو جا و مکان‌های بیشتری برای قرارگیری وسایل مدنظرمان در خانه را در اختیار ما قرار می‌دهند. تفاوت اصلی که کابینت‌های تک با میزهای بار دارند در این است که میزهای بار فضایی مخصوص برای قرارگرفتن بطری و گیلاس‌های نوشیدنی دارند و به عبارتی برای این کاربرد که وظیفه اصلی آن‌هاست، سفارشی‌سازی شده‌اند.

جنس میزهای بار (ام دی اف، چوب، فلز، شیشه و ...)

میزهای بار بسته به سبک دکوراسیون و سلیقه شخصی در ۱. ابعاد ۲. کاربری‌ها ۳. انواع جنس‌ ۴. و سبک‌های متفاوتی (رنگ و مدل) ساخته و تولید می‌شوند.

در مورد ابعاد و کاربردهای این میزها در بالا صحبت شد و اما در مورد جنس‌های این میز می‌توان به اقسام چوب طبیعی، چوب مصنوعی با روکش‌های متفاوت پی وی سی (مخصوص استفاده در فضای باز)، ممبران، ملامینه و هایگلاس اشاره کرد. همچنین مدل‌های فولادی، آلومینیومی، شیشه‌ای، پلاستیک، سنگ و ... نیز از سایر گزینه‌ها بعنوان متریال در ساخت این وسیله هستند.

سبک میزهای بار

در مورد سبک‌ها نیز این میزها معمولا در دو سبک مدرن و کلاسیک در بازار موجودند و بسته به سبک چیدمانتان می‌توانید طرح و رنگ هماهنگ با آن را انتخاب نمایید.

در لمپاف امکان شخصی‌سازی ابعاد، مدل، رنگ و جنس میز بارتان را دارید:

یکی از رویکردهای لمپاف احترام به سلایق مختلف در جامعه است. از این جهت با ایجاد بخش سفارشی‌سازی در اکثر محصولات فروشگاه، بر آن شده‌ایم تا در این راستا گام برداریم. کارشناسان تخصصی بخش دکوراسیون لمپاف در دفتر مرکزی فروش راهنمای شما در این باره خواهند بود.

همچنین از طریق صفحه سفارشی‌سازی وبسایت می‌توانید از این امکان در مورد میزهای بار استفاده نمایید و میزی مطابق با همه موارد مدنظر خودتان را داشته باشید.

در ادامه نمونه میزهای بار لمپاف را میبینیم که با کلیک روی هر محصول میتوانید مشخصات مربوط به جنس، تنوع رنگ، ابعاد و ... آن را نیز مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *