چوب, راهنمای خرید بهتر, روند طراحی, مبلمان, مطالب جالب دکوراسیون, مواد اولیه

میز آرایش، جز جدایی‌ناپذیر اتاق‌ خواب‌های امروزی

میز آرایش لامپ دار DJ665 دارای آینه لامپ دار (لامپ ال ای دی)، 3 کشوی جادار، با امکان تغییر در رنگ بدنه و جنس و رنگ نشیمن صندلی است.

فهرست مقاله ای که پیش روی شماست

وسایل و ابزارها با هدف تسهیل در امور روزانه ما پا به زندگی ما می‌گذارند. در این میان لوازم دکور یک فضا نیز در کنار زیبایی بخشی همین مهم را دنبال می‌کنند. در این مقاله در مورد میزهای آرایشی صحبت خواهیم کرد.

میزهایی که امروزه جزئی ضروری از دکور اتاق‌های خواب به حساب می‌آیند و به تدریج نیز شاهد انواع مختلفی از مدل‌ها و امکانات بیشتری در آنها هستیم.

چرا خرید میز آرایش لازم است؟

تکمیل اتاق خواب با میز آرایش لزوما به جهت بحث زیبایی شناختی نیست. چرا که بهرحال اگر فقط این موضوع مدنظر باشد نمی‌توان آن را جزیی ضروری و مکمل به حساب آورد. این میزها  وسیله‌ای بسیار کاربردی‌اند که در کنار نظم‌دهی به وسایل آرایشی و بهداشتی‌اتان، می‌توانند بسته به مدلشان محلی برای پنهان کردن وسایلی که مایل به قرار دادنشان در معرض دید ندارید، نیز باشند.

همچنین قرارگیری اقلام آرایشی بطوری که براحتی در محل مخصوصی در دسترس‌اند و می‌توان با آرامش زمانی را جلوی آیینه آن به مرتب کردن و زیبا نمودن چهره و موهایتان بپردازید. نکته دیگری که در مورد این وسیله وجود دارد این است که میزها و وسایلی که این سال‌ها تولید می‌شوند می‌توانند در کنار کاربرد اصلی (به عنوان میز آرایشی)، برای کاربردهای دیگری مثل میز تحریز، کنسول، میز لب تاپ، دراور و ... نیز برای کاربر مورد استفاده قرار گیرند.

محل استفاده از میز آرایش (سرویس بهداشتی، اتاق خواب، سینما، تئاتر، آرایشگاه و ...)

هر وسیله‌ای بسته به کاربردی که دارد در اماکن مختلفی استفاده می‌شود. البته قطعا خود شما نیز بهتر می‌دانید که از این میزها اختصاصا فقط در فضای داخلی منازل استفاده نمی‌شود. در محل‌های مختلفی از سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها و نیز به عنوان میز گریم در پشت صحنه تئاتر، سینما و تلویزیون و ... نیز مورد کاربرد قرار می‌گیرند.

البته در داخل منازل نیز قبلا با عنوان میز توالت در سرویس‌های بهداشتی مورد استفاده بود و بعدتر به دلیل کوچک شدن فضای سرویس‌ها با کمی تفاوت در ساخت و طراحی آن به داخل اتاق‌های خواب راه یافت.

انواع میزهای آرایشی تک و چندمنظوره (لامپی، میز تحریری، کنسولی، دراور دار و ...)

این میزها همانطور که در ابتدا گفته شد در انواع مختلفی از مدل و امکانات تولید می‌شوند. از آن جمله می‌توان به عناوینی چون میز آرایشی لامپ دار (لامپی، چراغ دار یا هالیوودی)، میز تحریری، کنسولی، دراور دار یا کشودار، ساده و ... اشاره نمود که هر یک بر اساس سلیقه و نیاز شخص خریدار تهیه می‌شوند.

به عبارت دیگر اینکه کدام یک از میزهای نامبرده در زیر را انتخاب کنید بسته به نظر و پسند شما و نیز میزان فضایی که در آن مدنظر شماست و سایر کاربردهای موردنظرتان از آن دارد.

لازم به ذکر است که یکسری از این اسامی مانند میز هالیوودی مصطلح هستند اما باقی آنها بسته به سفارش مشتری، برای توضیح بهتر جهت سفارش دهان به دهان می‌شوند و از این جهت ممکن است به عنوان مدلی کاملا شناخته شده از لحاظ نامگذاری نباشند.

در لمپاف مدل‌های فراوانی از میزهای آرایشی موجود است که در ادامه در مورد یکسری از انواع محبوب این میزها به انتخاب متریانمان توضیح خواهیم داد. تمامی تصاویر این مقاله به صورت لینک محصول موردنظر هستند و با کلیک روی آنها می‌توانید به اطلاعات آن محصول دسترسی داشته باشید. همچنین از آنجایی که طیف مدل‌ها بیشتر از موارد نامبرده است، از طریق لینک "دسته میز آرایش" نیز این مهم برای مشاهده قیمت و سایر اطلاعات مربوط به همه محصولات شرکت برای شما میسر است.

بهترین مدل‌های میز آرایش با توجه به محبوبیت بین مشتریان لمپاف :

1. میز آرایشی لامپ دار یا هالیوودی

تامین نور مناسب برای دید واضح و روشن هنگام گریم، آرایش و یا کارهای مراقبت‌ پوستی یکی از دغدغه‌های حین خودآرایی برای افراد است. اینکه نور به همه قسمت‌های چهره به صورت یکسان تابیده شود و نیز خط و خطوط صورت به وضوح دیده شوند باعث می‌شود در هنگام آرایش بتوان با تناسب و تسلط بیشتر و بهتری صورت را میکاپ نمود.

نمونه میزهای هالیوودی در لمپاف بسته به نظر خریدار در مدل‌های متفاوتی از نظر نورپردازی تولید می‌شوند. انواع متفاوتی از لامپ‌ها که می‌توانند هوشمندسازی شده و تنظیم میزان نور و سایر سیم‌کشیها برای سهولت در استفاده از وسایل برقی (اتوی مو، بابلیس، سشوار و ...) را نیز برای کاربر فراهم نمایند.

2. میز آرایشی ساده (مناسب سبک‌های مدرن و مینیمال)

منظور از سادگی در این مدل از میزها حضور یک آینه و یک میز بدون کشو و یا با کشوی اندک است. این مدل از میزها مخصوصا در چیدمان به سبک‌ مدرن زیاد به چشم می‌خورند. البته یکی دیگر از مواردی که موجب انتخاب آنها می‌شود داشتن فضای کافی برای قرارگیری وسایل در کمدها و یا سایر فضاهای اتاق است که باعث می‌شود آنچنان نیازی به حضور کمد و یا کشو در میز آرایشی نباشد.

3. میز آرایشی کنسولی

این مدل از میزها دارای کشو و کمدهای متعدد هستن که بسته به سلیقه خریدار در اشکال و مدل‌های مختلفی نیز تولید می‌گردند یعنی با تعداد و ابعاد متفاوتی از کمد و کشو.

4. میز آرایش میز تحریری (یا میز تحریر دار)

این میزها در حالتی که فضای زیادی در اتاق خواب برای قرار دادن میز تحریر یا میز کامپیوتر نداشته باشید بسیار کمک کننده‌اند. سطح میز در این مدل یا گسترده‌تر است و از این جهت در یک سمت آينه قرار می‌گیرد و در سمت دیگر می‌توانید چراغ مطالعه و لب تاپ یا کامپیوترتان را قرار دهید، یا آینه در داخل میز تعبیه شده و بصورت مخفی است که در این حالت می‌توانید پس از استفاده از آن، آینه را ببندید و از میز برای سایر کاربردهای مدنظرتان استفاده نمایید.

5. میز آرایش دراوری (دراور دار یا کشودار)

در این فرم از میزهای آرایشی نیز همانطور که از نامش پیداست کشوهای متعددی برای قرارگیری البسه و یا سایر وسایل مورد نیاز در میز تعبیه شده است. بطور کلی میزهایی مانند کنسولی و دراوری برای افرادی که ممکن است فضای کمتری در دسترس داشته باشند و بخواهند در این میز علاوه بر البسه، لوازم گریم و میکاپ خود را نیز قرار دهند و یا لوازم آرایشی و بهداشتی زیادی داشته باشند علی الخصوص در آرایشگاه‌ها بسیار به کمک می‌آیند.

6. میز آرایشی با آینه قدی

این مدل از میزها نیز دلخواه کسانی است که علاوه بر آینه‌ای برای صورت و مو آرایی به مشاهده و مرتب نمودن ظاهر و استایل خود نیز در همان آینه اهمیت می‌دهند

7. میز آرایش فایلی

که بصورت طبقاتی از کشوهای متعدد در ابعاد فایل تولید می‌شوند و بسته به مدل آن صندلی میز نیز می‌تواند بصورت فایلی و کشو دار باشد.

8. میز آرایش کتابخانه‌ای

در این مدل نیز طبقات، کشو و کمدهایی تعبیه شده که می‌تواند به عنوان کتابخانه و یا برای قرار دادن سایر وسایل از جمله البسه و یا دکوری‌های موردنظرتان نیز مورد استفاده قرار گیرد.

9. میز آرایش کنجی یا گوشه‌ای

این مدل از میزها بصورت زاویه‌دار در داخل گوشه دیوار قرار می‌گیرند و از این جهت در صورت لزوم می‌تواند فضای کمتری اشغال نماید. 

مدل میز آرایشی به سبک محل قرارگیری آن نیز وابسته است

اتاق خواب لزوما نباید دارای سبک برابری با سایر اتاق‌ها و پذیرایی منزل داشته باشد. از این جهت این اتاق و لوازم آن می‌توانند مستقل عمل نموده و سبکی متفاوت و مورد پسند شما داشته باشند.

این محصولات کاربردی در سبک‌های متفاوتی از کلاسیک تا مدرن و اسکاندیناوی و ... تولید می‌شوند. از این رو می‌توانید آن را با توجه به فرم و پالت رنگی سایر اجزای همجوار آن مانند تخت خواب و دیگر وسایل اتاق هماهنگ نمایید. یا به متراژ و مساحت فضایتان، نورپردازی، مدل و سبک و رنگ دیوار توجه کنید و مبتنی بر آن همه اجزای اتاق خواب را که شامل میز آرایش نیز می‌شود بصورت یکجا و همخوان سفارش دهید.

کدام جنس میز آرایشی را انتخاب کنیم، چوب طبیعی، ام دی اف، نئوپان و ... ؟

بسته به سبک این میزها (کلاسیک. مدرن و ...) از انواع مختلفی از متریال و مواد اولیه چوب طبیعی یا مصنوعی ساخته می‌شوند که در انواع تولیدی از چوب مصنوعی قیمت‌ها بسیار نسبت به مدل چوبی طبیعی کاهش می‌یابد.

البته این هرگز به معنای داشتن کیفیت نامناسب یا کمتر نیست. چرا که انواع مختلفی از چوب‌های مصنوعی موجودند که به روش‌های با کیفیت بالایی طی فرایند تولید آن، تهیه می‌شوند. در این باره تنها نکته‌ای که باید بدانید این است که از آنجایی که امکان شکافت محصول و چک کردن میزان تراکم چوب برای تشخیص ام دی اف خوب از ام دی اف معمولی یا متوسط و نیز نئوپان وجود ندارد حتما از فروشندگان مورد وثوق خرید نمایید.

در خرید میز آرایشی به چه مواردی دقت کنیم؟

در خرید این میزهای کاربردی به جنس بدنه و کیفیت چوب طبیعی یا مصنوعی بکار رفته، یراق آلات (ریل کشوها، لولای کمدها، دستگیره‌ها و ...) و چرم و پارچه بکار رفته در رویه صندلی و نیز تمیزی و حرفه‌ای بودن کار مخصوصا در مدل‌های لامپ دار دقت داشته باشید.

* به نکات زیر در خرید اینترنتی میز آرایشی دقت نمایید

در صورتی که بصورت اینترنتی خرید می‌کنید نیز از قدمت و سابقه وبسایت یا تولیدکنندگان آن، میزان محصولات آپلود شده در سایت فروش، پاسخگو بودن برای مشاوره و نیز پیگیری سفارش، مجوزهای لازم برای کسب و کارهای اینترنتی و در صورت وجود از سایر افرادی که ممکن است از آن سایت خرید نموده باشند اطلاعات لازم را برای اعتماد و خریدی آسوده و مطمئن کسب کنید.

لمپاف تولیدکننده انواع میزهای آرایشی با بالاترین کیفیت موجود

در طی سالهای مدیدی که در زمینه وسایل و لوازم چوبی خانگی، اداری، تجاری و فضای باز فعالیت داشته‌ایم . همواره سعی کرده‌ایم بهترین کیفیت را در اولویت تولید محصولات در نظر داشته باشیم.

از این جهت با گستره وسیعی از محصول در خدمت شماییم،

که علاوه بر آن با راه‌اندازی بخش شخصی‌سازی و نیز سفارشی‌سازی امکان اعمال تغییر در طراحی، ابعاد و رنگ و نیز ساخت صفر تا صد محصول دلخواه شما از روی عکس و یا ایده مدنظرتان این گستره را طبق دلخواه  و با هدف احترام  و پوشش سلایق مختلف مراجعینمان گسترش داده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *