تزیین, راهنمای خرید بهتر

خاص‌ و کاربردی‌ترین ایده‌های کادوی مردانه و پسرانه

هدیه و کادو برای پسر و آقا برای تولد ولنتاین روز مرد

فهرست مطالب

هدیه و کادوهای کاربردی و پر استقبال برای پسرها و آقایان

همیشه یکی از دغدغه های افرادی که مایل به هدیه دادن برای افزایش محبت و صمیمت در ارتباطات هستند انتخاب نوع کادو است. اینکه چه چیزی انتخاب بهتری است را عوامل زیادی تعیین می‌کنند که از جمله آنها میزان و درجه صمیمیت، سن، علایق و مدل شخصیتی و نیز بودجه‌ای که برای این مهم کنار می‌گذاریم.

با توجه به سالیانی که در لمپاف پذیرای افراد بی شماری بوده‌ایم، در زمینه هدیه و کادوی مناسب برای آقایان، لیستی از مورادی را که هم موردپسند و استقبال زیاد بوده و نیز ما در مشاوره‌ها به مراجعینمان پیشنهاد داده‌ایم را برایتان اینجا آورده‌ایم با این امید که در این زمینه برای شما هم کاربردی باشد.

1. پسر موردنظر شما اهل سفر، کمپینگ و کوهنوردی است؟ میز و صندلی تاشو کادو بگیرید

یکی از وسایلی که برای افراد اهل سفر و یا کمپینگ جذابیت دارد استفاده از میز و صندلی‌های کم‌جا و تاشو است. 

این وسیله سال‌هاست که جای خود را در لوازم سفر مخصوصا سفرهای کمپینگ باز کرده‌اند. این مدل‌ها به واسطه اشغال فضای کم، سبکی وزن، مقاومت در برابر نور آفتاب و رطوبت، قیمت مناسب و آسانی حمل و نقل طرفداران فراوانی دارند.

ست 2نفره میز صندلی تاشو BTAR106
ست دونفره میز صندلی تاشو DTB95، مقاوم به نور خورشید و رطوبت، از جنس چوب نراد و فولاد ضدزنگ، مناسب برای کمپینگ، ویلا، باغ و ...
میز و صندلی تاشو DTH100 که به صورت کمجا و قابل حمل طراحی شده و به صورت مسافرتی و پیکنیک و برای فضای باز و یا داخل منزل و آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

2. برای یک خواب متفاوت، بدون خروپف و گرفتگی و درد گردن، بالش‌های هوشمند هدیه بدهید

افراد زیادی معمولا در طی خواب به دلیل میزان نبودن ارتفاع و سایز بالش و نیز مناسب نبودن بالش از نظر نرمی و سفتی دچار کوفتگی و دردهای عضلانی در ناحیه گردن می‌شوند. قطعا نیاز به توضیح بیشتری ندارد که خواب خوب چه تاثیراتی روی خلق و خو و کیفیت زندگی افراد خواهد گذاشت.

به عبارت دیگر علاوه بر داشتن خوابی راحت، سلامت پوست و مو، تنفس، نواحی سر و گردن و همچنین ستون مهره های شما نیز در گرو داشتن بالشی با کیفیت مناسب است.

انواع مختلفی از بالش طی سال‌های پیشین برای راحتی خواب و رفع عوارض آن تولید و روانه بازار شده است.
در این میان بالش‌های مموری فوم یا هوشمند دارای حفاظت بالای ۳۶۰ درجه از سر و گردن فرد خوابیده هستند. از آنجایی که این نوع بالش در هنگام خواب فرم سر و گردن شما را به خود می‌گیرد، تنها بالشی هستند که با این وجود (گرفتن فرم) قابلیت تنفس دارند.
جمیع این خصوصیات در نهایت باعث کاهش ناراحتی‌های ناحیه سر و گردن بر اثر حرکات غیر ارادی حین خواب می‌شوند و برای افرادی که از درد در نواحی سر، شانه ها و ستون فقرات رنج میبرند و خواب راحتی ندارند این محصول به دلیل قدرت بهبود و تسکین دهندگی اکیدا پیشنهاد می‌شود.

بالش طبی مموری فوم کلاسیک موناکو MFM102 با هسته فوم هوشمند و رویه حوله‌ای ضدحساسیت برای حمایت موثر از گردن و ستون فقرات در هنگام خواب تولید شده است.
بالش مموری فوم MFRA100 به صورت موج دار که دارای ظاهر اسفنجی و دارای خواص طبی و ضد خروپف بوده و به عنوان یک بالش نرم و شکل پذیر استفاده می‌شود.
بالش طبی مموری فوم پروانه‌ای MfM100 با فوم هوشمند ضد آنتی باکتریال و با رویه حوله ای ضد حساسیت برای پشتیبای قوی از سر و گردن در حین خواب طراحی شده است.

3. میز و صندلی گیمینگ، برای پسرها و آقایانی که اهل گیم و بازی‌های کامپیوتری و حتی بورس و ترید هستند

میزهای گیمینگ متناسب برای قرارگیری چند مانیتور و کیبورد و کیس طراحی می‌شوند. این مدل از میزها استانداردهای لازم برای فراهم‌آوری راحتی فردی که ساعت‌ها جلوی آن می‌نشیند و به مانیتورها خیره می‌شود را فراهم می‌کنند.

ابعاد میز و طراحی مدل آن ضمن ایجاد راحتی برای قرارگیری وسایل ذکر شده، قرار است از دردهای ناحیه گردن و دست‌ها و نیز ستون فقرات جلوگیری به عمل آورد.
به عبارتی همه وسایلی که بصورت تخصصی تولید می‌شوند، قرار است کاربردهای فراوان ظاهری و غیر ظاهری را برای مصرف کننده آن باعث شوند.

کاربری‌های راحتی که ضمن تامین سلامتی فرد، راحتی در استفاده از آن نیز مورد توجه قرار گرفته باشد. به جهت شباهت کاربری و نیازهای افرادی که در بورس و تریدینگ ساعت‌ها پشت میز فعالیت دارند این میزها برای آنها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 در مورد صندلی‌های اختصاصی گیم و ترید نیز همین موارد مورد توجه و اهمیت‌اند یعنی بهره‌گیری از پشتیبانی استاندارد صندلی از گردن، کمر و ستون مهره‌ها برای جلوگیری از عوارض ساعت‌های طولانی پشت میز نشینی.

میز گیمینگ
میز گیمینگ SDJ430
میز گیمینگ SDJ422

4. کتابخانه و میز و مبل راحتی، برای کسانی که اهل مطالعه هستند

 داشتن جای به خصوص برای وسایل هم در ایجاد نظم دهی به آنها کمک می‌کند و هم در ایجاد حس خاصی که قرار است از این فضا ساطع گردد.

به عبارتی هر بار که به این فضای خوشایند و دلچسب برای کتابخوانی مراجعه کند و یا حتی نظاره‌گر کتابهای ارزشمند داخلش باشد، قرار است در کنار این حس دلپذیر، شما نیز برای وی تداعی شوید.

کتابخانه SCJ192
کتابخانه BCJ147 کشو دار دارای قفسه که به عنوان جاکتابی و کمد اسباب بازی در کنار سرویس خواب کودک و نوچوان و بزرگسال در داخل اتاق خواب استفاده می‌شود.
کتابخانه SCJ190

5. میزهای تحریر و صندلی‌های مدیریتی، برای مطالعه و تحقیق و کار با لب تاپشان

میزهای تحریر قرار است با قرار دادن فضایی اختصاصی و استاندارد، مکانی را برای مطالعه و انجام کارهای مطالعاتی ویا تحقیقاتی در اختیار کاربرانشان قرار دهند. این میزها از آنجایی که با مدنظر قرار دادن

شرایط آسودگی استخوانی و عضلانی فرد ساخته می‌شوند، با استفاده در طولانی مدت فرد را از خستگی و ناراحتی های ناشی از خم شدن و نشستن در پوزیشنی خاص رها می‌نماید.

به عبارت دیگر هنگام استفاده از اقلام و وسایلی که مطابق با استانداردهای ارگونومی ساخته می‌شوند در کوتاه مدت از مطالعه خسته و زده نخواهند شد. 

میز تحریر SDJ124 دارای قفسه و ویترین و کتابخانه به صورت شلف دار که به عنوان میز لپ تاپ و کامپیوتر و گیمینگ و میز کار و ترید به کار می‎‌رود.
میز تحریر SDJ394 دارای کمد کتابخانه و قفسه و کشو که به عنوان میز کامپیوتر و لپ تاپ در کنار سرویس خواب در اتاق خواب و کار قرار می‌گیرد.
میز تحریر SDJ121

6. تخت دوطبقه گیمینگ یا تریدینگ

اینروزها تنوع طرح و مدل تخت ها بسیار زیاد است. شاید با آوردن عنوان دو طبقه در ابتدا تصور کردید که منظور تخت دونفره است. البته لمپاف تمامی مدلهای یک، دو و سه نفره تختهای دوطبقه را داراست. اما در این مدل منظور تختی است که در قسمت بالایی تخت خواب وجود دارد و در قسمت پایینی تخت اتاق گیمینگ یا ترید آن طراحی شده است.

تخت خواب دو طبقه TBJ87 با میز گیمینگ، تحریر یا کامپیوتر کشو دار که به عنوان تختخواب و سرویس خواب کمجا در اتاق نوجوان و بزرگسال قرار می‌گیرد.
تخت خواب دو طبقه TBJ96 با میز گیمینگ یا میز تحریر، کامپیوتر یا ترید که به عنوان تختخواب و سرویس خواب یک نفره کمجا در اتاق خواب قرار می‌گیرد.
تخت خواب دو طبقه TBJ93 دارای میز گیمینگ، میله آویز لباس و قفسه دار که به عنوان تختخواب در کنار سرویس خواب نوجوان و بزرگسال استفاده می‌شود.

7. تخت دوطبقه کاربردی (دارای کمد، آینه، قفسه، کتابخانه، میز و صندلی، میز تلویزیون، کابینت و ...)

این مدل از تخت های دوطبقه نیز برای چیدمان کامل یه اتاق خواب همه فن حریف هستند. به عبارتی شامل تمامی اقلامی که در یک اتاق خواب قرار میگیرند از کمدها، تخت، کتابخانه، میز و صندلی مطالعه، مبلمان، میز گیم، میز تلویزیون و ... می‌باشند.

تخت خواب دو طبقه TBJ89 دارای قفسه و کتابخانه و کمد جالباسی و میز تحریر که به عنوان تختخواب کمجا در کنار سرویس خواب در اتاق استفاده می‌شود
تخت خواب دو طبقه TBJ111 دارای میز تلویزیون، ال سی دی، ال ای دی، شلف، قفسه، ویترین که به عنوان سرویس خواب کمجا گیمینگ در اتاق نوجوان و بزرگسال قرار می‌گیرد.
تخت خواب دو طبقه تخت خواب دو طبقه

8. اگر پسر مدنظر شما نوزاد، کودک و یا نوجوان است، حتما تخت کلبه‌ای را دوست خواهد داشت

اگرچه زیبایی و جذابیت بصری این تخت‌ها اتاق کودک و یا نوجوان شما زیر و رو می‌نماید. اما کاربرد دیگری که ذهن کودکان را بیشتر به خود جلب می‌نماید جنبه سرگرم کننده این تخت‌های زیبا است.

بعبارتی کودک و نوجوان شما با این تخت‌ها ساعت‌ها بازی خواهند نمود و از حسی که درون این تخت‌های کلبه‌ای خواهند داشت لذت خواهند برد. این تخت‌ها به شیوه‌ای تولید شده‌اند که

هم جذابیت ظاهری و سرگرمی و نیز امنیت و کاربرد مناسب و استانداردی برای کودکان دارند.

تخت خواب کودک و نوجوان کلبه CHE131، دارای کشو و طبقه، با تنوع رنگی از جنس ام دی اف وکیوم، مناسب سیسمونی و اتاق خواب کودک و نوجوان است.
تخت خواب کودک و نوجوان کلبه CHE134، دارای دو کشوی جادار، با تنوع رنگی و از جنس ام دی اف وکیوم، مناسب سیسمونی و اتاق خواب کودک است.
تخت خواب کودک و نوجوان کلبه

9. پاف تعادلی، کادویی جالب و یونیک

این مدل از پاف‌ها بیشتر به جهت قابلیت تعادلی و طراحی متفاوت و خاص خود که می‌تواند جنبه‌ای دکوراتیو نیز داشته اشد بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. استفاده از این پاف‌ها برای اتاق خواب، جلوی میز بار پذیرایی یا حتی جزیره یا اپن آشپزخانه و یا سایر فضاهای موردنظر وی هدیه جذابی خواهد بود.

همچنین برای آقایانی که گالری نقاشی و یا عکاسخانه دارند. 

صندلی بار تعادلی SUB کد PBAM106، از جنس رویه پارچه یا چرم، بعنوان میز بار دکوراتیو و یا قابل استفاده در گالری‌ها، عکاسخانه و ... استفاده می‌شود.

1 نظر در “خاص‌ و کاربردی‌ترین ایده‌های کادوی مردانه و پسرانه

  1. سامان گفت:

    چه ایده های جالبی مورد ۲ و ۶ و ۹ را تابحال ندیده بودم. خدا قوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *